Eșecurile lui Dumnezeu

Alonewithothers's Blog

Între două articole despre cât de simpatic ni-l facem pe diavol nici nu putea fi mai potrivit altceva decât o discuție despre … eșecurile lui Dumnezeu.

Jumătatea plină a onestităţii noastre 

„Dumnezeu are prea multe eşecuri în CV-ul său pentru a-L considera ca atare” e contrazis imediat de „Dumnezeu nu poate eşua pentru că e Dumnezeu”. Cred că am face bine să trecem peste pudorile unei gândiri blocate în pedanterii inutile sau peste adrenalina unor blasfemii uzuale. Se cuvine a spune cu glas tare ceea ce mai toţi gândim:

1. Dumnezeu a eşuat tocmai pentru că glumeşte acolo unde toți suntem foarte serioşi. Da, El a eşuat în a ne oferi raţiuni şi evidenţe irefutabile pentru a accepta teoria evoluţiei dar totodată se joacă şi cu argumentele şi evidenţele referitoare la zilele creaţiei!

2. Dumnezeu a eşuat în creaţia unei umanităţi care să-i exprime chipul, să-L facă de cunoscut/re-prezinte naturii create. De la Adam…

Vezi articol original 1.648 de cuvinte mai mult

4 gânduri despre “Eșecurile lui Dumnezeu

  1. unde se arata cat de limitati suntem in a intelege pe Dumenzeu si lucrarea Sa si unde se arata cata gandire alambicata si pe langa Scriptura producem!

  2. L-am acuzat si eu pe Maretul Dumnezeu…Imi v-a parea rau etern…Pentru ca am fost dat afara din biserica de un „pastor” care a gasit in mine cea mai groaznica forma de pacat: nu am platit cotizatia trei luni de zile! Nu s-a intrebat nici o clipa cat de greu imi era sa tin o familie doar cu salariul meu…Ceea ce a urmat a fost in mine o durere despre care pot afirma ca nu o doresc nimanui…
    Durerea mea a provenit din acelasi „esec” divin…Acesta era omul „Sau”, un criminal spiritual, adus de „El” din buldozerist si habar-nist transformat in pastor, dupa ce pastorul legitim fusese alungat, presupun si stiu ca nu gresesc, cu puterea santajului buldozeristico-religios!
    Dumnezeu dupa niste ani, nu mi-a aratat ca gresesc, caci atunci puteam sa ma intorc inapoi la propria prostie, ci m-a lasat sa imi dovedesc idiotenia umana ce o traiam, ca sa vad o dulce stralucire a Sa, nu a cuiva, nu a mea , nu a mastilor ce se vor crestine… De atunci orice spusa ce o aud despre El si e urata, ma „laud”, daca se poate simti laude in dureri, e o durere, e o murdarie pe care o traiesc….

Spune-ți părerea

