Postat de: Teofil Stanciu | 06/05/2014

Demascarea parțială – adevăratul meu chip confesional

Dyo și d-l Danuț Mănăstireanu m-au făcut curios, așa că am riscat și eu să fac testul care-ți dezvăluie, cică, adevărata identitate confesională. Sunt, în parte, surprins de rezultat. Afișez doar top 10 al confesiunilor care mi-au ieșit la sorți.

Probabil că, dacă testul ar fi fost conceput în conformitate cu „oferta confesională” românescă, altfel ar fi stat lucrurile. Mereu am suspectat însă că în mine se ascunde unul mai puțin „pe linie”, dar constat că e un adevărat război între „sfere de influență”. Acum trebuie să mă gândesc pe care să le cultiv și pe care să le suprim.🙂

Denominatia


Responses

  1. 1. Ortodox
    2. Luteran
    3. iarasi Lutern
    4. romano-catolic

    sper sa nu vada „nimeni” sa ma excomunice……

    • Auch, părinte. Te-ai scos însă, că tu stai în două luntri. Însă, între cele două văd că-i loc de protestantism🙂

  2. Observ că eu sunt pur și simplu ”Dyo” iar Dănuț Mănăstireanu este domn (”dl”). Să fie acesta un prim efect al rezultatelor testului?😉

  3. La Cluj este o biserica metodista. Vor sa mai deschida una la Sibiu. Cand au plan pentru Oradea te anunt🙂

    Totusi, cred ca gasesti luterani mai aproape🙂

  4. […] Hat Tip Drezina. […]

  5. […] mai efectuat munci similare, dintre blogării mai cunoscuţi,  Dyo şi Teofil. Şi monahul-roboţel  Vasile, eram să-l uit, adică ex-mogulul evanghelic Tomoiagă, dar la el […]

  6. na! primele 20, ca ajung, cred. insa foarte tari imi par procentele.

    Episcopal/Anglican Church (100%)   
    Methodist/Wesleyan Church (100%)   
    Assemblies of God (88%)   
    Free Will Baptist (88%)   
    Mennonite Brethren (88%)   
    Orthodox Quakerism (88%)   
    Presbyterian Church USA (88%)   
    Presbyterian Church in America/Orthodox Presbyterian Church (88%)   
    Reformed Baptist (88%)   
    Reformed Churches (88%)   
    Southern Baptist (88%)   
    Church of Christ (75%)   
    Evangelical Lutheran Church (75%)   
    Lutheran Church-Missouri Synod (75%)   
    Seventh-Day Adventist (75%)   
    International Church of Christ (63%)   
    United Pentecostal Church (50%)   
    Eastern Orthodox Church (38%)   
    Liberal Quakerism (25%)   
    Roman Catholic Church (25%)   

  7. Nici măcar nu știam ce înseamnă quacker până nu am văzut rezultatul.

    1. Liberal quakerism (100%)
    2. Unitarian universalism (92%)
    3. Unity church (92%)

    restul nesemnificative

  8. Seventh-Day Adventist (100%)
    Evangelical Lutheran Church (98%)
    Methodist/Wesleyan Church (98%)
    Eastern Orthodox Church (89%)

    • bun…si tu esti pe cale sa fi anathema…bine ai venit pe Titanic…mai un pic pana la impact….vezi, sa nu uiti ceaiul…poate poate…

      • Am raspuns conforma a ceea ce am invatat nu a ceea ce se promoveaza ! – zic eu …! Poate , intre timp s-au mai schimbat treburile … ?🙂

  9. ceva nu e in regula. mi-a iesit c-as fi penticostal (ichi-ban, 100%) si 2 feluri de baptist 100%. ortodoxia e abia la 67%. si asta desi am spus ca botezul si impartasania copiilor nu conteaza.

    penticostalismul de la darurile spirituale cred ca mi se trage.

    • Refaceți-l peste o vreme🙂

      • pai mai tin eu minte sa-l caut peste 10 ani? cred ca l-am mai facut anul trecut, si mi-a iesit ca-s baptist. eu cred ca astia ma urmaresc cand merg la biserica, si modifica rezultatele🙂 dar, culmea, la penticostali nu am fost niciodata (desi am fost la niste baptisti negri care vorbeau in limbi…).

        • Sunteți un penticostal în suflet🙂

          • desi nu am fost prezentati oficial, m-as bucura daca v-ati adresa la persoana a doua singular. multumesc Domnului, nu am peri albi ce trebuie respectati. cercetarile mele arata ca avem varste apropiate.


Spune-ți părerea

Categorii

Skepsis

AUDIATUR ET ALTERA PARS

JURNAℓ SCOȚIAN

parohie virtuală

Valeriu Nicolae

This WordPress.com site is the cat’s pajamas

vatraoficial.wordpress.com/

,,Cultura e finalitatea tuturor societăților" (Eugen Lovinescu)

Horvath Liviu Blog

„DACĂ NU CITEȘTI CĂRȚI BUNE, VEI CITI CĂRȚI PROASTE.DACĂ NU CONTINUI SĂ GÂNDEȘTI RAȚIONAL, VEI GÂNDI IRAȚIONAL. DACĂ RESPINGI SATISFACȚIILE ESTETICE, VEI CĂDEA ÎN SATISFACȚII SENZUALE.” C.S.LEWIS

Prolegomene

(pre)feţe la diverse

Revista Creștină

Revistă de formare și informare - scrisă din perspectivă creștină

Daniel Bulzan

Poate nu merita sa fie citit, dar merita sa fie spus.

Gânduri despre știință și credință

Ce semnificatie are pentru mine știința secolului XXI

Pasarea Phoenix Remixed & co

© Alexandru Nădăban

Daniel Lucescu

"Nu sunt PERFECT.."

doarlitere

împrăștiind literele printre litere construim cuvinte

Persona

Personal blog of Danut Manastireanu

Alonewithothers's Blog

Smile, without a reason why. Love, as if you were a child.

Ciprian Terinte

veritas vos liberabit

The Institute of Middle East Studies

To bring about positive transformation in thinking and practice between Christians and Muslims in the Middle East and beyond

Daniel's Think Tank

Daniel Manastireanu's Blog

According to Sam

What underlines how we say things cannot itself be said

Reflecții creștine

Andrei Pătrîncă

