A Christmas Celebration

A Christmas Celebration

Am fost și anul trecut la acest concert, plănuiesc să merg și în acest an. Detalii găsiți pe facebook, aici. Pe scurt, în Oradea, concertul va avea loc la Biserica Penticostală Speranța (în Oncea), miercuri (12.12 – de sfârșitul lumii!), de la ora 19.00. Recomand fără rezerve acest concert ce reprezintă și o încercare de educație muzicală, combinând piese mai accesibile cu partituri mai dificile. Excelent executate.

Sunt convins însă că mesajul va fi la fel de răspicat: Cristos S-a născut!

5 gânduri despre “A Christmas Celebration

  1. Da, un concert care nu trebuie ratat.

    Dar, Teo, „fără rezerve”? Tocmai tu?…

    Că e tot spectacol de-ăla americănos…

    Sala e splendidă…

    Dar publicul?…

    Eu am fost la Festivalul Betleemului, simbata si duminica, acolo…

    Și am avut destule comentarii… 🙂

  2. O singura observatie daca imi permiti. „Sfarsitul lumii” e pe 21 nu pe 12… asa ca poti sa mergi la concert fara stres 😀

Spune-ți părerea

