Coordonatorul lucrării de licență (sau de doctorat)

kids.asiasociety.org

Reproduc din memorie (și poate înflorat) un banc auzit pe vremea când eram în facultate. Deși era vorba despre lucrarea de licență, cred că se poate extrapola și la doctorat 😀 .

Iepurașul umbla vesel prin pădure când o zărește pe Vulpe și începe să o studieze atent. Vulpea, intrigată, îl întreabă:

– Ce ai, bre, Iepurașule, de te uiți așa la mine?

– Păi, uite, cumătro, îmi fac lucrarea de diplomă.

– Așa… și despre ce scrii tu acolo?

– Am un capitol care se cheamă: „Ghid pentru împăierea vulpilor pentru uzul iepurilor”.

– Ia, fugi de-aici! Cine ar putea crede că e posibil așa ceva? Vulpi împăiate de iepuri…

– Dacă nu mă crezi, hai la mine în vizuină să-ți arat, o înfruntă Iepurașul.

Vulpea intră, dar nu mai ieși de-acolo.

La fel pățiră, pe rând, și Lupul, și Ursul.

În cele din urmă, din vizuina Iepurașului ieși Leul și zise:

– Ei, gata? Mai avem pe careva?

– Nu, șefu’, asta-i tot.

 

Morala: Nu contează ce temă ți-ai ales la lucrarea de licență, ci contează cine e îndrumătorul.

6 gânduri despre “Coordonatorul lucrării de licență (sau de doctorat)

  1. Reblogged this on Persona and commented:
    O gluma pe care am povestit-o si eu de multe ori.
    Este clar ca coordonatorul este mai important decit tema.
    Pe vremuri, doctoratul era un soi de final de drum, confirmarea afirmarii academice a cuiva. Astazi, doctoratul nu este decit inceputul, initierea, ascutirea instrumentelor.
    Opera se construieste abia dupa aceea.

  2. Eu am auzit acest banc chiar de la coordonatorul lucrării mele de disertaţie. 😀
    Concluziile vă aparţin.

  3. […] blogul n-ar fi supraviețuit primelor trei luni, Ionatan, care a întinerit ca macul memoriei,  Teofil S, cu care-am schimbat și pâine, și cuvinte, 71Gânduri, care mi-a adus aminte de Drumul spre […]

Spune-ți părerea

