Richard Wurmbrand – film de animație

Îi mulțumesc lui Florin Pușcaș pentru că mi-a amintit că azi se împlinesc 10 ani de la moartea lui Wurmbrand. După „anul Wurmbrand”, pastorul lutheran a cam dispărut încet din discuții. Din fericire, în fiecare sâmbătă (și în reluare duminică) seara, pe la 23.00, Alfa și Omega TV difuzează câte o predică a lui Wurmbrand, materialele fiind înregistrate în anii ’90.

Am găsit recent pe YouTube varianta integrală a unui film de animație, făcut de către Torchlighters și lansat în 2008, după viața lui Richard Wurmbrand, într-un ciclu întitulat Heroes of the Faith. Desenul animat, cam triumfalist și simplist pe alocuri, e totuși impresionant, din cauză că viața personajului a fost impresionantă.

Cred că materialul ar fi util pentru a-i familiariza pe copii cu eroi ai creștinătății de mărimea lui Wurmbrand. Inițiativa o găsesc lăudabilă. Aceeași organizație are în portofoliu filme de animație despre Perpetua, Tyndale, Bunyan și alții.

9 gânduri despre “Richard Wurmbrand – film de animație

  1. Merci, Teo. In urma cu putin timp i-am pus in uimire pe copii cu cateva episoade scurte din viata lui Richard Wurmbrand reflectata in cartea lui `Cu Dumnezeu in subterana`. Ecoul acestor intamplari l-am regasit in remarcile lor dintr-o discutie recenta cu ei. Ma ajuti sa le alimentez mirarea (si orice altceva vine odata cu ea).

    • Luci, sper că și în alte privințe să mă fac folositor cititorilor. Știam de filmuleț, dar când l-am descoperit integral, mi-am zis că ar fi util să-l vadă și alții. Asemenea oameni merită cunoscuți în vidul axiologic existent.

Spune-ți părerea

