Să-mi fac o cavitație?

Mă bate gândul să-mi fac o cavitație, fiindcă, în felul acesta obțin și un vacuum gratis. Nu știți ce e cavitația? Păi, e liposucție virtuală. Adică te stoarce ipotetic de grăsimi, în chip potențial, cum ar veni. Sau pe net. Deci eu, care mi-s mai uscățiv așa, n-am de ce mă teme, de vreme ce sucția respectivă e doar virtuală. Iar vacuumul se execută cu infraroșu, ceea ce nu-i de ici de colo.

Mă tot nedumeresc dacă e vorba de un vacuum local sau general… Este în armonie cu principiile feng-shui și thai-chi ori e doar o chestie etno cu fițe de inovație? Sunt destul de bulversat, încât cred că și aura mi-e puțin tulbure pe la colțuri. De mult n-am mai trăit o astfel de provocare destabilizantă. Tre’ s-o las mai moale cu introspecția asta că îmi atrag o karmă negativă.

Gata, putem continua. De unde știu ce vă spusei? Aruncați și domniile-voastre o privire acilea, pe niște fluturași de reclamă cum nu în fiecare zi ți-e dat să vezi. Mai-mai să nu-ți crează ochii ce minunăție…

M-a cam pus în încurcătura faza cu vinoterapia. Fiindcă, mai întâi am crezut că e o invocație (din două cuvinte, constituind un soi de formulă magică) ce trebuie rostită la intrarea în respectivul așezământ. Apoi, nici nu-mi gătasem bine prima cugetare că mă și dusei cu gândul fuguța la licori bahice. Ei aș, nici gând! E vorba, evident, de creme Bruno Vassari, care nu era un alcoolic ce a stors esența cramelor, ci, bag samă, vreun vraci-maestru al războiului anticelulitic.

Aș încerca și niște „împachetări cu termocuvertură cu infraroșu”, dar nu știu dacă îmi dă să iau „cuvertura” acasă cu mine. Că aș mai face periodic niște împachetări d-astea mai ales când nu dau căldură în calorifere. Nu știți, infraroșu’ ăsta e „eco”? Poți dormi bine în cuvertura aia sau te trezești mahmur?

La electrostimulare nu vreau să mă bag, deoarece cred că-i ceva pentru aparatura electrocasnică. De pildă, mașina de spălat dă semne de oboseală, sau frigiderul sughite, ori poate că aspiratorul nu mai sucționează ca în tinerețe. Atunci le iei binișor și electrostimulezi în timp ce tu mai faci o mică și delicată cavitație, un vacuum de rutină sau un ceas de vinoterapie invocațioală și anticelulitică.

Să ne trăiască limba română și uzufructele ei din ce în ce mai sălbatice! Nu știu cine a conceput acest fluturaș de reclamă, dar io zic că-i mare pagubă că nu s-a și iscălit. Că puteam să-i dăm pe mână următoarea ediție din DOOM și DEX. Ieșea o minuăție de limbă, apdatată după cele mai noi trenduri ale fașionului limbistic contemporan.

PS: Mă gândesc ca dacă tot își zic beauty center trebuie să aibă și ceva mașinărie de îngroșat buzele, ca să înfrumusețeze cavitația bucală și să ascundă vacuumul intracranian.

5 gânduri despre “Să-mi fac o cavitație?

  1. […] Să-mi fac o cavitație? Mon Oct 18, 2010 15:08 pm Mă bate gândul să-mi fac o cavitație, fiindcă, în felul acesta obțin și un vacuum gratis. Nu știți ce e cavitația? Păi, e liposucție virtuală. Adică te stoarce ipotetic de grăsimi, în chip potențial, cum ar veni. Sau pe net. Deci eu, care mi-s mai uscățiv așa, n-am de ce mă teme, de vreme ce […] […]

  2. Simpatică, dar pentru cei ca mine care stau toată ziua pe internet nu e ceva nou. Reclame de doi bani se găsesc peste tot, în special la jocuri de tip RPG low-cost produse de coreeni sau chinezi. E terfelită gramatica, precum şi vocabularul englezesc. Mai nou acele reclame sunt traduse şi în limba română. E un dezastru cotidian.

    Mie deja nici nu mi se mai par amuzante ci nu mai ştiu cum să nu le mai văd. Însă mă apucă groaza când mă gândesc că ele sunt viitorul.. doar stau la baza filozofiei economice cu terţa-parte prin care sunt finanţate proiecte mari care se dau pe gratis. De undeva trebuie scoşi şi banii şi atunci iei ceva bun, gratis şi cu reclame la tot pasul. Din astea…

Spune-ți părerea

