Gift of Ages

2 gânduri despre “Gift of Ages

  1. Foarte faină şi ideea şi modul în care autorul o redus totul la esenţe. Mă refer la minimalismul ce caracterizează personajele: nu se prezintă detalii fizice(nici măcar nu au faţă) decât strict cele necesare, atât cât să îţi dai seama cine e fiecare şi în plus mişcările îs reduse la minim(moşul îl vede pe prunc după care îl vedem direct lângă iesle, fără nimic între). Dar minimalismul ăsta al graficii nu ar valora nimic dacă ideea în sine a filmuleţului nu ar fi tot o revenire la esenţial.
    Foarte frumos.

  2. Darius,
    Mi se pare că și muzica aleasă e cam în același stil, nu? Că aici tu știi mai bine.
    Eram destul de curios ce impresia face filmulețul asupra altora. Desigur că mie mi-a plăcut, din moment ce l-am semnalat. L-am găsit cred că iarna trecută, dar după sărbători, așa că de atunci l-am programat pentru Crăciunul ăsta.

Spune-ți părerea

