Pe care le-am băut

Încerc să-mi imaginez re-numărătoarea ordonată de către Curtea Constituţională. Și nu îmi vin în minte decât tot felul de bazaconii. De pildă, Pristanda cu steagurile. Sau Mălăele când şi-a calculot… calculit… socotit sticlele. Pe care le-a băut.

Cam aceleaşi şanse le au şi judecătorii de la CCR să descopere „frauda”.

Cu excelent spirit profetic, doamna Lelia Munteanu anticipa soluţia dată totuşi de Curte – merită toată atenţia dumneavoastră.

Nu mă interesează rezultatul, fiindcă, în ţara în care justiţia nu a reuşit să se elibereze de jugul politic, orice e posibil. Să examinăm, de pildă, componenţa CCR – că tot mă avertiza un prieten că instituţiile nu sunt echidistante şi nu prezintă credibilitate, fiind compuse din oameni.

Să numărăm: doi foşti pesedişti cu acte în regulă, un fost prim-procuror care a zăcut şi el ca şi alţii peste dosarele mineriadelor, un fost pedist (sau pedelist, dacă vreţi), un fost udemerist mason şi un fost baştan de la Ștefan Gheorghiu (chiar mi-e greu să-i zic Academie). Plus încă 3 care n-au avut „antecedente” politice. După cum se vede, predomină oamenii mai presus de orice suspiciune…

Cu ăştia urmează să aflăm unde sunt voturile care n-au ajuns la Geoană, dar au ajuns la Băsescu. Pe care le-am băut. Hâc!

Spune-ți părerea

